keskiviikko 21. elokuuta 2013

pientä postausta!

Aika rientää, enään kaks viikkoa niin oon itku kurkussa lentokentällä lähdössä Pariisia kohti. Samalla ajatuskin hirvittää (hehe tajusin et tos lukee hirvi) mut en jaksais silti venata neljäätoista päivää. Sannille heitettiin heipat lauantaina suurilla kolmen tunnin yöunilla ja vielä suuremmalla itkun määrällä. Viikon päästä Paulakin sitten lähtee ja minä sekä mun kaveri Ida joka menee Espanjaan jäädään enään jäljelle. Tyhjä olo, ihmiset vaan lähtee, kohta mäkin onneks. Suomeen jäävät kaverit valitsee jo wanhojenmekkoja.
Mun operaatio Huoneenpuhdistus on edistyny kahdella pienellä askeleella. Putsasin/tyhjensin mun työpöydän ja siinä olevat laatikot sekä myös tyhjensin mun kirjahyllyä turhista kirjoista. Jäljelle jää vaan koko muu osio mun hyllystöstä sekä tietysti vaatekaappi, joka on se suurin homma. Moni vaihtari on tuskaillu siitä et vaatteet ei mahu matkalaukkuun, musta taas tuntuu et mulla on tosi vähän vaatteita, ainaki sellasia mitä käytän oikeesti. Mun lentoaikatauluja ei oo tullu vielä, joten tiiän edelleen vaan päivän millon lähden. Koulukaan ei oo vastannu mun sähköpostiin mut kai ne nyt tietää et oon tulossa syyskuussa :-) 
Perheen äidille laitoin tänään englanniks sähköpostia kun en jaksanut säätää google translatorin kanssa, kyselin niitten lomasta ja kerroin omista tekemisistä. Aika normaali kuulumisia -sähköposti, nyt vaan venaillaan vastausta!
Paulan kanssa käytiin Bluesin matsissa!
tuttu peukalo joka kuvassa.. koeleivonta poikaystävän kanssa :)

2 kommenttia:

  1. tykkään sun kuvasta oikeella ylhäällä!:) oot rakas nähää piaaan!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäki tykkään, tais olla iha hyvä kuvaaja... ;) pus<3

      Poista